Fenerbahçe Kulübü, dün oynanan olaylı Sivasspor-Galatasaray maçından sonra bugün maçın hakemine ve Galatasaray İkinci Başkanı Metin Öztürk’e yönelik sert sözler içeren bir açıklama yaptı.
Kulüpten yapılan açıklama şu şekilde:
“Dün oynanan Sivasspor-Galatasaray maçında sakatlanan milli futbolcumuz Barış Alper Yılmaz’a geçmiş olsun diyoruz.
Tartışmasız kırmızı kart gerektiren bu pozisyonu görmezden gelen hakemin yarattığı kaosun, hem Türk futbolunun hem de ülkemizin bekası açısından derinlemesine sorgulanması gerektiğini düşünüyoruz.
Maç sonunda, Metin Öztürk isimli kendini bilmez şahsın, Barış Alper Yılmaz’ı sakatlayan Sivassporlu oyuncunun Fenerbahçe ile ilişkisi olduğunu ima ederek bu olaya Fenerbahçe’yi karıştırmaya çalışmasını özellikle kamuoyunun dikkatine getiriyor;
Kulübümüzü hedef gösteren bu zatı şiddetle kınıyoruz.
Şeytanın aklına gelmeyecek şekilde Fenerbahçe’yi hedef göstererek Kulübümüze dil uzatan bu şahsı ve temsil ettiği zihniyeti lanetliyoruz.”
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1145 kez okundu
2
Derbi öncesi Trabzonsporâda sakatlıklarda son durum
1054 kez okundu
3
Kasımpaşa 1-1 Beşiktaş Maç Özeti | Kartal, 10 kişiyle puanı kurtardı
933 kez okundu
4
Mesut Bakkal: İstikrarı Sağlayacağız
898 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
769 kez okundu